Reklamy Coca-Coli promują homo-małżeństwa

 |  Written by Ursa Minor  |  0

Coca-Cola w swoich reklamach promuje małżeństwa homoseksualne. Wypuszczona przez firmę seria reklam telewizyjnych ma na celu przeciwstawienie się reklamom opartym na tzw. mowie nienawiści. A jeszcze nie tak dawno konserwatywna część Internetu chwaliła koncern za reklamę pro-life.

 

Kilka tygodni temu wiele konserwatywnie usposobionych portali chwaliło firmę za klip promujący Coca-Colę Life – produkt dostępny w Argentynie. Reklama wskazywała na rodzinę z entuzjazmem oczekująca narodzin kolejnego dziecka, mimo iż pierwsze było bardzo uciążliwe. Filmik trafił do klientów w kraju z którego wywodzi się papież Franciszek.

 

Wygląda jednak na to, że Coca-Cola wcale nie stanęła nagle po stronie konserwatyzmu. Jak każdy wielki koncern uwzględnia w treściach swych reklam potrzeby danego rynku. I tak do Argentyny trafia reklama pro-life, a do widzów w Danii, Norwegii i Wielkiej Brytanii reklama pro-homo. W tych krajach w reklamówkach napoju można zobaczyć dwóch trzymających się za ręce mężczyzn w sytuacji przypominającej ceremonię homo-małżeństwa. Środowiska konserwatywne grożą bojkotem firmy.(...)


http://www.pch24.pl/reklamy-coca-coli-promuja-homo-malzenstwa,20386,i.html
0
No votes yet

Więcej notek tego samego Autora:

=>>