Oczywiście nie w "Empiku" i u jego akcjonariuszy.
Wirtualna Polska, która coraz częściej nie boi się iść w poprzek "Salonowi", opublikowała artykuł, nawiązując w komentarzu do przedświątecznej kampanii reklamowej.
http://www.biztok.pl/biznes/akcjonariusze-empik-stracili-74-mln-zl-w-tyd...
Trudno przesądzać, czy kłopoty to dowód wdzięczności Złego (zgodny zresztą z jego logiką), ale można przypuszczać, że pomysłowe agencje reklamowe dwa razy się teraz zastanowią nad tym, jakich celebrytów proponować swoim zleceniodawcom.
Wirtualna Polska, która coraz częściej nie boi się iść w poprzek "Salonowi", opublikowała artykuł, nawiązując w komentarzu do przedświątecznej kampanii reklamowej.
http://www.biztok.pl/biznes/akcjonariusze-empik-stracili-74-mln-zl-w-tyd...
Trudno przesądzać, czy kłopoty to dowód wdzięczności Złego (zgodny zresztą z jego logiką), ale można przypuszczać, że pomysłowe agencje reklamowe dwa razy się teraz zastanowią nad tym, jakich celebrytów proponować swoim zleceniodawcom.
Brak głosów