http://wpolityce.pl/lifestyle/326279-o-tym-ze-mlodzi-durnie-uwielbiaja-s...
Niech Pomaska, Nitras i inni z "totalnej opozycji" adoptuję te sierotki.
Rząd im nie zabroni.
Byle ten z kitka trzymał się z daleka od dzieci.
On nawet swoich nie utrzymuje.
Niech Pomaska, Nitras i inni z "totalnej opozycji" adoptuję te sierotki.
Rząd im nie zabroni.
Byle ten z kitka trzymał się z daleka od dzieci.
On nawet swoich nie utrzymuje.
(3)
18 Comments
Dżingis-chan zastosował
05 February, 2017 - 18:01
Chodziło o jeńców (w tym sierotki).
Kto był wystawał nad oś - tracił głowę....
Nie namawaiam do podobnych praktyk, ale coś w tym jest - te arabskie "sierotki" często mają włosy na jajach i świetnie obsługują broń, o czym przekonała się pewna Francuzka....
Poza tym Ochojska, która nie est z mojej bajki (to osobny temat), ale "troszku" sie na tym zna, zwróciła uwage, że u muzułmanów nie ma sierotek - dziećmi zajmuje się klan.
Jak Europejczyk przyjmie sierotkę, za chwilę będzie miał na głowie wszystkich jek krewnych.
W ramach prawa (Prawa Cłowieka!) o łączeniu rodzin.
Polska popełnia błąd.
05 February, 2017 - 18:41
Bez wiekszego problemu Polska może zaopiekować się uchodźcami chrześcijańskimi. Będzie trochę krzyku, ale to da się przeczekać. Chrześcijanie SĄ najbardziej zagrożoną grupą.
Chyba, Pyzolu, chodzi o
05 February, 2017 - 19:56
Przecież przyjmujemy uchodźców, tak jak zawsze przyjmowaliśmy.
A jeszcze - wyobraź sobie, co by było, gdybyśmy powiedzieli, że bierzemy tylko chrześcijan (zgadzam sie, że to on sa najbardziej zagrożeni i najbardziej tępieni na świecie)...
Ci co "pie,dolą, nie rodzą", zaczęlby masowo ronić... (łzy, nie "płody"):):):)
Przykład z tym przymierzaniem do osi nie był tylko anegdotką.
Mówiłem w sumie to, co Ty - powinniśmy móc wybierać wedle własnych kryteriów.
Prawdziwie potrzebujących.
Trzeba umieć znaleźć
05 February, 2017 - 21:14
Nie musieliśmy przyjmować warunków unijnych, mogliśmy wykręcić się własną inicjatywą poszukania tych 6 tys. w obozach Jordanu czy Turcji i tak wystawić Unię do wiatru. Masz ty pojęcie w jakich warunkach ludzie tam przebywają? Wyobraź sobie,że uciekinierzy z krajów RWPG i Układu Warszawskiego byliby tak samo potraktowani "Lepiej im pomoc na miejscu", nie wpuszczać, tylko dogadywać się z władzami. Przecież wśród nich "mogą byc komuniści" - i byli! A przecież warunki w PRL ani w jednej tysięcznej nie były tak tragiczne jak przez te ostatnie 5 lat w Syrii.
Rozumiem, że główną liną jest "pomoc na miejscu", ale te 6 tys. przyjętych do Polski, stanowiłoby strategiczną odpowiedź na żądania przyjmowania uchodźców z Niemiec.
O chrześcijanach, jak napisałam wcześniej, pokrzyczano by i na tym by się skończylo. O TK też w Unii krzyczą.
Najgorsze jest to, że w Polsce najbardziej słychać stanowiska skrajne. Władza się boi wzrostu nastrojów antyemigracyjnych i nie jest to lęk nieuzasadniony. Z drugej strony leci wrzask o niewinności i cnotliwości k a ż d e g o uchodźcy ( dziś sprytnie zmanipulowany historyjką o dzieciach, którym nie chce pomóc fstrentny PiS. Plemiona, zwarte w śmiertelnym uścisku ani chcą, ani potrafią współpracować. Nie tylko na tym obszarze.
A wyjść jest kilka. Np. zmobilizować przesiedlanie Polaków ze Wschodu: Polska nie jest krajem bogatym i taki wysiłek ( wspomagany z n a c z a c y m i liczbami) musiałby być brany przez EU pod uwagę, nawet jeśli by towarzyszyły temu histerie pojedynczych unijnych urzędników ( czy posłów). Zasłanienie się przyjeżdzającymi do pracy Ukraińcami, trąci cokolwiek intelektualną nieuczciwością.
Jedna z moich znajomych
05 February, 2017 - 21:45
Cóż, byłby to niezły chwyt marketingowy (przy okazji naprawdę coś pięknego i dobrego), ale nie o to przecież chodzi.
Właściwie zgadzam się z Tobę, ale nie uważam, żebyśmy musieli przejmować się jakimikolwiek "kwotami" i iść na papierkowe kompromisy. Wręcz nie powinniśmy.
Możemy przyjąć tylu (prawdziwych) uchodźców, ile... możemy.
I chcemy.
To zależy od naszej wolii od naszych możliwości finansowych.
Istnieje poza tym coś takiego, jak "ordo caritatis"...
Na razie najwięcej pyszczą ci, którzy bardziej kochają własne pieski, niż dzieci (oczywiście te polskie, obrzydliwe bachory, srające na wydmach, zrodzone z polskich krów, zachodzących w cięzę, żeby dostać 500+ na wódkę, z rozlazłymi, zapitymi "polaczkami", rozpartymi przed TVP, nie arabskie, którym... i tak nie dadzą grosza).
@Pyzolina
05 February, 2017 - 21:55
Ze 100 rodzin w Polsce została 1, ale chyba i to już nie prawda.
Uchodźcom nie opłaca się emigrować do Polski, każdy kraj zasobnej "zachodniej Europy" jest dla nich dużo atrakcyjniejszy. Dostają mieszkanie, 1000-1500 Euro, bezpłatną opiekę medyczną.
Czy Polska jest w stanie im to zapewnić, skoro nie jest w stanie zapewnić głodowych zasiłków/pomocy socjalnej dla własnych obywateli?
Pozdrawiam.
Cytat:
Jeśli będziecie żądać tylko posłuszeństwa, to zgromadzicie wokół siebie samych durniów.
Empedokles
Masz rację, Danz!
05 February, 2017 - 22:02
Trzymałem to "na potem", ale Ty napisałeś:):):)
Ba, do Polski...
05 February, 2017 - 22:19
http://www.thetimes.co.uk/tto/news/world/europe/article4587109.ece
"Uchodźcom" nie podobały się
05 February, 2017 - 22:52
A dzieci z Bullerbyn musiały to znosić...
Pewna Kanadyjka wzieła na wychowanie małego (naprawdę małego, zmieściłby sie pod osią wozu) arabskiego chłopca, ale ten... traktował ją jak szmatę...
Stosunek do kobiet wyniósł z domu.
Takie przypadki nie zmieniają
05 February, 2017 - 23:33
Do "pewnej Kanadyjki" poproszę o link, bo tutaj panuje prawo, do którego nawet "najmniejszy chłopiec" musi się dostosować, niezależnie od tego, czego uczono go w domu. Pracuję z muzułmankami, a ty - ile poznałeś?
Z uchodźcami zawsze są jakieś kłopoty. Z polskimi też były. Nie każdy rozumiał, że nie wolno dziecka bić pasem do krwi ( jak go w domu uczono!).
Z tubylcami tez sa kłopoty. Bywa, że taki traktuje kobiety jak szmaty. Bywa też, że one to tolerują. Najczyściutniejsze g e n e t y c z n i e WASPy, po kanadyjskich szkołach, z kanadyjskimi rodzicami, sąsiadami i kolegami w pracy.
Myślę, że my bardzo mało wiemy
05 February, 2017 - 23:43
Ja mam wśród obserwowanych na twitterze kilka Kurdyjek i Kurdów z tamtych stron. Oni prezentowali filmy ludzi świętujących przybycie do Aleppo Rosjan i wojsk Assada. I to były tłumy.
Wspomagane przez USA siły rebeliantów to wg nich islamistyczne bandziory.
Znajomy Syryjczyk, też Kurd, twierdzi, że to co pisze szwedzka prasa o Syrii to kłamstwa - a ja mu wierzę, bo wiem, co pisze o Polsce - i że za większość nieszczęść tego kraju odpowiada Turcja.
W te fotki dzieci z wielkimi oczami od dawna już nie wierzę, a ci wszyscy mężczyźni domagający się w Szwecji zasiłków i mający literalnie w dupie swój kraj i pozostawione tam kobiety, budzą moje obrzydzenie. W każdym razie w Szwecji tych dzieci mało, a cwanych i zdrowych syryjskich czy afgańskich byków dużo.
Dixi
05 February, 2017 - 23:36
Na początek arabskie bydło odmówiło opuszczenia autobusu, którym je dowieziono. Bo oni chcą do miasta, a nie do lasu.
Potem, kiedy już na nich opuszczenie autobusu po paru dniach wymuszono, obejrzało to, co miejscowi dla nich zebrali.
Po uwagach, że ośrodek jest beznadziejny - ośrodek wczasowy dla Szwedów - bo łazienki nie mają bidetów, arabska świnia ze swoją córką obwieściły, że one nie wyobrażają sobie noszenia używanych rzeczy.
Wysiłek miejscowych pań, które społecznie zgłosiły się do pracy w kuchni ośrodka został przez te arabskie świnie równie wysoko doceniony. Zgłosiły skargi do Urzędu ds. Migrantów na obrzydliwe i nie arabskie jedzenie.
A szwedzki tzw. "kościół" zamiszcza potem w gazetach anons, w którym fotka rodziny takich właśnie niewdzięcznych i pełnych pretensji Arabów maszerujących drogą w kierunku Sztokholmu, bo im się nie podobał Sundsvall:
jest przedstawiany jako "Święta Rodzina dzisiaj".
Tak, są naiwni, ale to
06 February, 2017 - 10:03
Belgowie wymordowali sobie tak, circa, milion Murzynów (nie byli to jeszcze Afroamerykanie) w Kongo, a teraz mordują (aborcja, eutanazja...) niewinnych ludzi u siebie.
Tak, wiem.
05 February, 2017 - 23:19
Możemy adoptować... małe
06 February, 2017 - 00:18
Możemy adoptować... małe dziewczynki (piszę bez podtekstów pedofilskich):):):)
PS
Nie znajdę Ci w tej chwili linku o tej Kanadyjce.
Jeśli będziesz nalegała, to spróbuję odkopać.
Dixi
06 February, 2017 - 00:33
Całkiem serio zaś powinno się preferować kobiety.
Nie jest rzadkością sytuacja, gdy facet lat 50 po 20 latach pobytu w Szwecji ledwo się umie po szwedzku przywitać, a jego żona mówi z akcentem ale płynnie.
Poza tym, młode dziewczyny łatwiej się adaptują, zwłaszcza chrześcijanki.
Nie słyszałem też, aby popełniały przestępstwa, tworzyły gangi, gwałciły kogoś, a zatem oddawały się czynnościom właściwym swoim rodakom płci męskiej :-)
No widzisz, Traube?
06 February, 2017 - 00:42
Rozwiązaliśmy problem "uchodźców":):):)
Nie mam nic przeciw mieszaniu
06 February, 2017 - 00:49
Nowi ludzie mogą dużo (poza genami) wnieść do społeczeństwa.
Pod warunkiem, że nie zechcą dominować i, co gorsza, szkodzić organizmowi społecznemu.
W ludzkim organiźmie żyje (współżyje) masa bakterii...
Nie wszyscy nowi przybysze jednak są pożądani.
A nogą nawet zabić...