Klient UMOWNY – to taki klient, którego w ZASADZIE nie ma, ale przyjmuje się, że jest.
Lub odwrotnie: jest, ale jakby go nie było.
Czyli w sensie olwellowskim jest to NIEKLIENT .
Nie należy klienta UMOWNEGO mylić z klientem ODMOWNYM, to jest takim, który zamiast odpowiedzi, dostaje odmowiedź.
Klient UMOWNY zajmuje wyższe miejsce w hierarchii klientów. Z tego względu przewidziano dla niego specjalne okienko.
Odmowiedź można dostać w każdym.
Lub odwrotnie: jest, ale jakby go nie było.
Czyli w sensie olwellowskim jest to NIEKLIENT .
Nie należy klienta UMOWNEGO mylić z klientem ODMOWNYM, to jest takim, który zamiast odpowiedzi, dostaje odmowiedź.
Klient UMOWNY zajmuje wyższe miejsce w hierarchii klientów. Z tego względu przewidziano dla niego specjalne okienko.
Odmowiedź można dostać w każdym.
(3)