Tu są komentarze Pana Darskiego do notki GG (publikowanej też tutaj) na Naszych Blogach. Przytaczam za Tropicielem na Salonie24.
Może i jestem dziecinny i infantylny, ale wygląda na to, że miałem rację.
"Józef Darski 2014-10-02 [21:10]
Jeszcze nie doczytałem ale zapewniam, że wiedzieli, a zatem dlaczego?
Wiedzieli, bo ich współpracownik ostrzegał pewną instytucję społeczną z naszej strony, gdyż jako pierwszy 3 lata temu czytał akta, a związany jest z Karnowskimi. Nie mógł im nie powiedzieć. Tu musicie Państwo mi wierzyć na słowo.
A zatem - niefrasobliwość, przekonanie, że nikt nie będzie śmiał i można użyć prof. Kieżunia jako symbolu Powstania i postawy walki, jaką popieram (zychowszczznę uważam za nieszczęście, niszczenie tożsamości narodu i drogę donikąd chyba że to wykonywane zadanie) i uderzyć - słusznie - w zychowszczyznę. Tylko trzeba było załadować moździerz innym nabojem.
Gorszy wariant - to ktoś podjął taką decyzję. Zwracam uwagę, że Karnowscy nie są samodzielni, oni jedynie wykonują polecenia, które idą z góry. A zatem jaki był plan rozgrywającego, o ile istniał. żywioł też istnieje, nie można kontrolować wszystkiego itp.
O Tamizie dowiedziałem się wiosną 2013 jeśli nie wcześniej o 2-3 miesiące, na pewno przed Woyciechoskim. Dostęp do IPN uzyskałem około maja 2013 i zacząłem szukać by wyrobić sobie zdanie. żadnego Kieżuna nie znalazłem, więc myślałem, że mnie ktoś robi w konia. Jesienią, podyskusjach, wpadłem, że trzeba szukać Kieżuń. Znalazłem, ale nie od razu wszystko się wyświetliło. Zamówiłem. Jest kartoteka OCK. mniejsza teczuszka i ta najważniejsza /według sygnatur) oraz książka. Gdy zacząłem ją kartkowaść byłem zszokowany komunistycznymi pomysłami. Wiosną tego roku wreszcie dostałem najważniejszą teczkę w formie zdygitalizowanej. Sprawę odłożyłem, bo muszę wykonać swoje obecne obowiązki."
I drugi ten, o którym piszesz:
"Józef Darski 2014-10-02 [21:18]
To co się dzieje po "naszej stronie" przechodzi ludzkie pojęcie. Dlatego postanowiłem się wycofać, a przecież nie mogę opisać prawdy. Wniosek jest jeden: upadek jest tej skali, że nie mamy żadnych szans."
Może i jestem dziecinny i infantylny, ale wygląda na to, że miałem rację.
"Józef Darski 2014-10-02 [21:10]
Jeszcze nie doczytałem ale zapewniam, że wiedzieli, a zatem dlaczego?
Wiedzieli, bo ich współpracownik ostrzegał pewną instytucję społeczną z naszej strony, gdyż jako pierwszy 3 lata temu czytał akta, a związany jest z Karnowskimi. Nie mógł im nie powiedzieć. Tu musicie Państwo mi wierzyć na słowo.
A zatem - niefrasobliwość, przekonanie, że nikt nie będzie śmiał i można użyć prof. Kieżunia jako symbolu Powstania i postawy walki, jaką popieram (zychowszczznę uważam za nieszczęście, niszczenie tożsamości narodu i drogę donikąd chyba że to wykonywane zadanie) i uderzyć - słusznie - w zychowszczyznę. Tylko trzeba było załadować moździerz innym nabojem.
Gorszy wariant - to ktoś podjął taką decyzję. Zwracam uwagę, że Karnowscy nie są samodzielni, oni jedynie wykonują polecenia, które idą z góry. A zatem jaki był plan rozgrywającego, o ile istniał. żywioł też istnieje, nie można kontrolować wszystkiego itp.
O Tamizie dowiedziałem się wiosną 2013 jeśli nie wcześniej o 2-3 miesiące, na pewno przed Woyciechoskim. Dostęp do IPN uzyskałem około maja 2013 i zacząłem szukać by wyrobić sobie zdanie. żadnego Kieżuna nie znalazłem, więc myślałem, że mnie ktoś robi w konia. Jesienią, podyskusjach, wpadłem, że trzeba szukać Kieżuń. Znalazłem, ale nie od razu wszystko się wyświetliło. Zamówiłem. Jest kartoteka OCK. mniejsza teczuszka i ta najważniejsza /według sygnatur) oraz książka. Gdy zacząłem ją kartkowaść byłem zszokowany komunistycznymi pomysłami. Wiosną tego roku wreszcie dostałem najważniejszą teczkę w formie zdygitalizowanej. Sprawę odłożyłem, bo muszę wykonać swoje obecne obowiązki."
I drugi ten, o którym piszesz:
"Józef Darski 2014-10-02 [21:18]
To co się dzieje po "naszej stronie" przechodzi ludzkie pojęcie. Dlatego postanowiłem się wycofać, a przecież nie mogę opisać prawdy. Wniosek jest jeden: upadek jest tej skali, że nie mamy żadnych szans."
Brak głosów
2 Comments
W komentarzu uderzaja
03 October, 2014 - 12:48
1. Calkowite pominiecie ziemkiewszczyzny a to wlasnie Ziemkiewicz jest tym mozna powiedziec ojcem zalozyciem, prekursorem folksdojczyzny a artykulem symbolizujacym ten kierunek "Polityka realna – czyli jaka " 26-09-2009 http://www.rp.pl/artykul/368872.html
Ziemkiewicz domaga sie w nich rezygnacji Polakow z Polski, anschlussu, przylaczenia do Niemiec i samounicestwienia. Artykul merytorycznie jest demagogicznym belkotem.
Ziemkiewicz jest tym moralnym mentorem Zychowicza. Zapowidal zreszta ksiazke o Powstaniu o ile pamietam, jeszczcze w starej Rzepie.
Zamiast niego pojawil sie Zychowicz.
Ziemkiewicz atakuje w obledny sposob JK, PiS, jedyna sile polityczna, ktora moze niedopuscic do likwidacji Polski.
Twierdzenie, ze Ziemkiewicz jest konserwatywnym patriota jest tak samo prawdziwe jak stwierdzenie ze hitler byl filosemita, przesadzajac oczywiscie.
2. O Karnowskich: ", że Karnowscy nie są samodzielni, oni jedynie wykonują polecenia, które idą z góry."
Jezeli porownamy zaangazowanie w sprawy polskie, pokazywanie tematu Niemiec, nazywanie Tuska po imieniu, poparcia dla JK, wSieci z tymi na Niezaleznej, to wSieci ma zdecydowana przewage.
Co oczywiscie prowadzi do pytania: czyje polecenia wykonuje Sakiewicz skoro omija temat np. Niemiec (a jezeli juz to tylko dobrze; doslownie ostatnio Sakiewicz wypowiedzial sie negatywnie ale to nie stalo sie tematem)?
Czy tez brak poparcia dla JK?
--------------
Bledem bylo nie ujawnienie przeszlosci prof. Kiezuna.
Pytanie: kiedy?
Problem polega na tym, ze Kiezun wcale nie pchal sie do zycia publicznego, wypowiadal sie na tematy transformacji.
Stal sie dopiero widoczny kiedy podjak walke z falanga folksdojczyzmu szerzaca defetyzm i deprawujaca Polakow, domagajaca sie likwidacji Polski.
Podjal ta walke w wieku 93 lat, majac pelna swiadomsc, ze mozna go zaatakowac.
W ten sposob ponownie udowodnil swoja olbrzymia odwage.
Przeprowadzil zwycieska kamapnie przeciwko folkdojczerom.
Zarazil Polakow Virusem Polskosci. Przywrocil im dume i sens z walki o niepodleglosc, z walki przeciwko barbarzynskim Niemcom.
Nie mogl z tym wystapic na poczatku kampani.
Wlasciwy moment bylby dopiero teraz. Moze rowniez zamierzali, zwlaszcza ze Prof. juz o tym mowil, rowniez w swojej ksiazce.
Gdyby Do Rzeczy chodzilo tylko o poinformowanie, mogli wybrac 10 roznych form. Wybrali forme ataku, ktory mial zniszczyc czy wrecz zabic stressem przeciwnika. Media folskdojczyzmu pokazaly co potrafia.
Warto zdac sprawe z tego, ze folksdojczyzm jest bardzo mocno zakotwiczony w TW Republika.
*** Drugi komentarz Darskiego, w ktorym stwierdza, ze " przecież nie mogę opisać prawdy."
Dlaczego?
@fritz
03 October, 2014 - 12:56
No właśnie. Dlaczego?
Zresztą, tak czy inaczej:
Oni nie pasują do naszej drużyny więc wypad.