(nie)Lotne

 |  Written by  |  16

Kolejna rubiklacz poległa w obronie konstytucji. Powinienem był raczej napisać, że kolejna rubikobyła dała dupy w jej obronie, ale nie będę odbierał racji bytu posłowi Pyzikowi. A poza tym Superexpres mianował ją kiedyś „najpiękniejszą posłanką partii Petru”, niech więc ta „rubiklacz” już zostanie...

 

Żeby było zabawniej rzeczona rubiklacz poległa w obronie konstytucji w efekcie jej kompletnej nieznajomości. No cóż,jak widać nie jest ona obowiązkowa nawet wśród posłów spetrufikowanych, nawet wśród absolwentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu w Katowicach, ani nawet wśród byłych urzędników Kancelarii prezydenta Bronisława:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Monika_Rosa

 

Pani Monika, dziewczyna ratownika (konstytucji) Ryszarda, zagroziła posłowi PIS, Wojciechowi Szaramie, skargą do … Izby Adwokackiej, jeżeli ten zagłosuje za ustawą „trybunalską”.

http://wpolityce.pl/polityka/301761-skandal-w-sejmie-nowoczesna-szantazu...

 

Nie będę roztrząsał kwestii, czy jest to groźba karalna w rozumieniu KK, bo prawnikiem nie jestem.

 

Natomiast jako obywatel wiem skądinąd, że „Poseł nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za swoją działalność wchodzącą w zakres sprawowania mandatu poselskiego ani w czasie jego trwania, ani po jego wygaśnięciu. Za taką działalność poseł odpowiada wyłącznie przed Sejmem, a w przypadku naruszenia praw osób trzecich może być pociągnięty do odpowiedzialności sądowej tylko za zgodą Sejmu.” (art.105, ustęp 1 Konstytucji).

 

A zatem, najpiękniejsza rubiklacz ciała dała.

 

Te spetrufikowane rubiklacze lotne nie są, ale na miejscu Ryszarda obejrzałbym „Lotną” Wajdy i wyciągnął wnioski, bo filmowa Lotna przynosiła pecha kolejnym swoim jeźdźcom...

 

Swoją drogą, pani Monika zaprezentowała analfabetyzm funkcjonalny w formie czystej.

5
5 (7)

16 Comments

Obrazek użytkownika alchymista

alchymista
Pan Waldemar zaraz juz sie upewni, że jestem mizogynikiem czy jak to się mówi...?wink

No ale skoro nie o intelekcie mowa, to rzeczywiście ruiklacz urodziwą jest. Umaszczenie godne podziwu, oczy żywe, w zęby niestety zajrzeć trudno, ale pewnikiem białe i twarde, a przecie darowanej klaczy nie patrzy się w zęby....
Obrazek użytkownika tł

Ryszard, jak ten Apokalipsa, na czterech rubiklaczach jezdzi. A  imiona ich są: Joanna, Kamila, Katarzyna i Monika, a maści ich zmienne są... ;-)

PS. Waldemar Pawlak ;-)?
Obrazek użytkownika krzysztofjaw

krzysztofjaw
Jaki rubikoń takie i jego rubiklacze :)

Tak ogólnie - cała Nowoczesna, z tym głównym koniem i klaczami oraz pozostałymi... to w większości obraz, czyścuitki i nienaganny obraz tzw. lemingów...

Pozdrawiam
Obrazek użytkownika Szary Kot

Szary Kot
mam pytanie wredne i tendencyjne:
w którym miejscu ona jest ładna?
Wiem, ze w tej sprawie gust kobiety często odbiega od gustu mężczyzn, ale kurcze... jakieś takie pyzate to, to, z przylizanymi włosami... frown
 

"Miejcie odwagę... nie tę tchnącą szałem, która na oślep leci bez oręża,
Lecz tę, co sama niezdobytym wałem przeciwne losy stałością zwycięża."
Obrazek użytkownika Szary Kot

Szary Kot
nazwać tę twarz kocią to JEST bluźnierstwo!!!
Kształt kocich pyszczków zblizony jest do trójkąta i jeszcze skośne oczy!
A tu? Twarz tej pani przypomina  pyzy, pampuchy lub "kluchy z lumpa",czy jak tam się to danie w różnych rejonach nazywa.
 

"Miejcie odwagę... nie tę tchnącą szałem, która na oślep leci bez oręża,
Lecz tę, co sama niezdobytym wałem przeciwne losy stałością zwycięża."
Obrazek użytkownika alchymista

alchymista
O, piękna rubi klaczy!
Gdybym miast słuchać
Tylko cię zobaczył...

Biedna rubi klaczy!
Gdybyś w lesie siedziała
Pewnie by sie o tobie
Kocica nie zwiedziała!
 
Obrazek użytkownika Szary Kot

Szary Kot
ale to rasowy brytyjczyk, więc taka jakby arystokracjia, a u nich różnie to bywa...
napisałam o NORMALNYCH kotach laugh
choćby takich oto:
 
 

"Miejcie odwagę... nie tę tchnącą szałem, która na oślep leci bez oręża,
Lecz tę, co sama niezdobytym wałem przeciwne losy stałością zwycięża."
Obrazek użytkownika ro

ro
Nie muszę oczywiście przekonywać, że nad arystokrację, nawet brytyjską, stawiam polską dachową szlachtę.
laugh

 
Obrazek użytkownika Andy51

Andy51
W każdyn tabunie jest dominujący ogier i jego klacze, ciekawa , która jest klaczą alfa?
Obrazek użytkownika tł

Tak jest w normalnych stadach. Ale wydaje mi się, że stado nowoczesne pochodzi z chowu wsobnego.
Obrazek użytkownika katarzyna.tarnawska

katarzyna.tarnawska
tej kobylej kwadrygi czepili. A Swetru przecież rubikoniem cwałuje! Te rubiklacze (rubikobyły) ciągną z tyłu. I bardzo chcą brać udział w zawodach - stąd "wypady"
Obrazek użytkownika tł

Wbrew rozpowszechnianym pogłoskom Ryszard nigdy nie jeżdził na rubikoniu!

Twierdził tylko, że to JK "już się przejechał na rubikoniu" :-)))!

Kobyla kwadryga - a to Ci się udało :-)))!!!

Więcej notek tego samego Autora:

=>>