Sejm RP odrzucił wszystkie poprawki do Ustawy o Zmianie Ustawy o Trybunale Konstytucyjnym. Następnie Sejm przegłosował Ustawę w całości, stosunkiem głosów: 268 za, 0 wstrzymało się, 0 przeciw - przy nieobecnych na sali posłach Platformy Obywatelskiej, Polskiego Stronictwa Ludowego i .Nowoczesnej. Po czym, Marszałek Kuchciński posiedzenie Sejmu zakończył.
Tylko dwa słowa komentarza - w błyskawicznym tempie, po kolei, Prawo i Sprawiedliwość naprawia, co próbowało zepsuć PO. :)
Tylko dwa słowa komentarza - w błyskawicznym tempie, po kolei, Prawo i Sprawiedliwość naprawia, co próbowało zepsuć PO. :)
(8)
36 Comments
a teraz Senat
19 November, 2015 - 17:45
A potem prezydent!
Za 3 lata, powtórka!
Ustawa trafi do Senatu
19 November, 2015 - 17:49
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
Bardzo
19 November, 2015 - 17:57
"Miejcie odwagę... nie tę tchnącą szałem, która na oślep leci bez oręża,
Lecz tę, co sama niezdobytym wałem przeciwne losy stałością zwycięża."
A to dopiero początek
19 November, 2015 - 18:00
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
Talleyrand Polskiej politiki
19 November, 2015 - 18:46
Nie przespal tych 8 lat.Wszystko przygotowane.
Plan misternie i dokladnie zaplanowany. Cios pada za ciosem z porazajaca precyzja i szybkoscia!
Tu nie ma przypadku czy improwizacji.Uderzenia sa dewastujace.
Zdazyli rozwalic plan eu-kolchozu w sprawie Islamskich zapomogowych turystow,Postawili piache pod nos Junckerowi,Schultzowi,zjednoczyli sily krajow neo-kolonialnych przeciwko Miedzynarodowemu Banksterstwu i Franko-Teutonom,postawili piesc pod nos Putinowi i Markel-komuchom na szczycie w Bukareszcie..
Rozwalili w tri-miga koniaTrojanskiego w postaci sowiecko-faszystowskiego TK,robia czystki w Wojsku,sluzbach,Wymiarze Sprawiedliwosci.Oczyszczyli Kaminskiego,tak,ze ten krysztalowo uczciwy czlowiekmoze zaczac zabierac im sie do 4 liter.
Sporzadzili wniosek i zawiadomili Prokurature w sprawie kradziezy i przestepstw Bula-Komucha-ruskiego..Zaczeli dokladny audyt w Ministerstwach itd.itd..
Szybkosc tych dzialan oszalamiajca.Ledwo daze sledzic rozwoj wciagle nowych wydarzen.
To posuniecie z TK to POLITYCZNY MAJSTERSZTYK ..
Zydo-bolszewia stracila zupelnie kontrole nad wydarzeniami,nawet nie probowala sie bronic przez wnoszenie poprawek..Dobic kanalie ! Dobic zydo-bolszewie !
Kuzwa ide zrobic sobie drinka.Czekalem na to co sie dzieje cale moje zycie !!!
Zawsze miałem szacunek dla
19 November, 2015 - 18:55
:)
Petru mamrotał coś o "blitzkriegu" i... ma dużo racji. :)
Chociaż w blitzkriegu jest wiele improwizacji, a tu mamy do czynienia z precyzyjnie realizowanym planem. Trzymając się konwencji, bardziej to przypomina niemiecki plan Schlieffena, opracowany przed I wojną, zakładający zajęcie Paryża w przeciągu ca miesiąca, zanim zmobilizuje swoje wojska Rosja. Schlieffen obliczył nawet wymagane zagęszczenie żołnierzy niemieckich na km2 (sic!), żeby tempo ofensywy było utrzymane.
Wszystko szło doskonale, do ostatniej chwili, kiedy to jeden z niemieckich generałów, prowadzący prawe skrzydło (von Kluge, konkretnie) postanowił plan "skorygować" na "lepszy". I doszło do "cudu nad Marną". :)
Wracając do AD 2015 - onie się po prostu niespodziewali, cała sitwa. Przyzwyczajeni do odwiecznego bałaganu w swoich szeregach, traktujący niekompetencję własnych decydentów jako coś naturalnego - teraz popadają w panikę.
Duda, Szydło i Kaczyński wygrywają rundę za rundą. Oby tak dalej.
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
jak szczury!
19 November, 2015 - 19:06
Napisal ,ze UCIEKALI,potykajac sie z sali Sejmowej przed glosowaniem..Pisze : "zra sie na glos miedzy soba w kuluarach,ze slychac na korytarzach"..
Blitzkrieg Kaczynskiego ciagle trwa.Beda wnosic wniosek o powolanie 5-u nowych sedziow TK..:-))
DOBIC zydo-bolszewie ! Jeszcze,jeszcze !!
No, to mnie rozbawiłeś, do
19 November, 2015 - 19:10
"Żrą się w kuluarach" - bardzo dobrze. :)
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
Przebudowa Panstwa Polskiego..
19 November, 2015 - 19:48
PIEKNO tej przebudowy Domu Polskiego ma zrodlo wfakcie ,ze zaczeto od Fundamentow.
Wyobrazam sobie Piekno mojego Domu Ojczystego jakim jest Polska po jego Fundamentalnej przebudowie !!
Czekalem 59 lat w moim zyciu na ten dzien ! Warto bylo !!
Jestem szczesliwy !!!
...Niech więcej Twego brzmi imienia
W uczynkach ludzi niż w ich pieśni,
Głupcom odejmij dar marzenia,
A sny szlachetnych ucieleśnij.
Spraw, byśmy błogosławić mogli
Pożar, co zniszczył nasz dobytek,
Jeśli oczyszczającym ogniem
Będzie dla naszych dusz nadgnitych.
Każda niech Polska będzie wielka:
Synom jej ducha czy jej ciała
Daj wielkość serc, gdy będzie wielka,
I wielkość serc, gdy będzie małą.
Wtłoczonym między dzicz niemiecką
I nowy naród stu narodów -
Na wschód granicę daj sąsiedzką,
A wieczną przepaść od zachodu.
Dłonie Twe, z których krew się toczy,
Razem z gwoździami wyrwij z krzyża
I zakryj, zakryj nimi oczy,
Gdy się czas zemsty będzie zbliżał.
Przyzwól nam złamać Zakon Pański,
Gdy brnąć będziemy do Warszawy
Przez Tatry martwych ciał germańskich,
Przez Bałtyk wrażej krwi szubrawej.
…A gdy będziemy, w Nekropolu,
Przybliżać się do Twych przedmieści,
Klękniemy kwarantanną w polu,
Nadziei pełni i boleści:
Nadzieją – że nam przyjaciele
Naprzeciw wyjdą z Miasta Krzyżów,
Niosący w oczach przebaczenie
I łzy radości a nie wyrzut.
@Max
19 November, 2015 - 20:28
Uderzenie Potwora zadane z szybkoscia Blyskawicy.
19 November, 2015 - 22:56
I ten niewinny ,dziecieco anielski wyraz twarzy przy zadawaniu ciosu..
Nawt nie widzieli ,ze nadchodzi Bezcenne ..
Facet ma nieziemski self-confidence..
Oni (ja tez nie do konca) zdwalem sobie sprawe jak w nim MOC !
Wyglada na to,ze to bedzie polityczna MASAKRA
Narodowa zrzuta na Kasztanke..
19 November, 2015 - 21:26
Orban zabiega o audiencje u Prezesa :-)).Ciolos nowy Rumunski premier wystosowal zaproszenie do Beaty Szydlo do wizyty w Rumuni i rozmowach BILATERALNYCH !!! :-))
Jak tak dalej pojdzie ...a pojdzie :-))To nalezy powaznie zastanowic sie nad Narodowa "sciepa" na Kasztanke...bowiem wyglad na to,ze NACZELNIKA PANSTWA juz mamy..
Ja proponuje HUCULA dla Naczelnika !!! :-)) na dodatek latwiej mu bedzie go dosiasc..
Trzeba wspierać jak się da, i
19 November, 2015 - 21:47
A ja jestem dobrej myśli - tę transmisję z obrad oglądałem na bieżąco.
Opozycja (konkretnie Neumann) poprosiła o 5 minut, żeby mogli się "ewakuować", a po, może, dwóch Kuchciński: "wnioskuję o skrócenie przerwy i głosowanie". I - zamykam obrady.
No - "zamach stanu", podobno TVN wyje z rozpaczy. ;)
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
Wyje,
19 November, 2015 - 22:27
No dobra, słoń mi na ucho nadepnął, na muzyce mało się znam, ale najmilsza i juz....
"Miejcie odwagę... nie tę tchnącą szałem, która na oślep leci bez oręża,
Lecz tę, co sama niezdobytym wałem przeciwne losy stałością zwycięża."
Nirvana
19 November, 2015 - 22:39
Odrywanie na sile swin od koryta dla tych ostatnich jest zawsze bolesne.Znam to z autopsji
Powyja ,pochrzakaja i beda szukac nowego.
Nie zdaja sobie jeszcze sprawy ,ze to byla ich OSTATNIA okazja,bowiem Swieta Bozego Narodzenia za pasem a wedzonej i duszonej wieprzowiny na Polskim Stole nie moze zabraknac.Wyposzczony i oszukany POLAK nie popusci
Oj piekne beda Swieta w tym roku !
Jak ZDELEGALIZUJA w Sejmie Lemingow w Polsce to chyba osiagne stan Nirvany i nie bede mial zamiaru wrocic do rzeczywistosci.
Oj bedzie sie dzialo:.https://www.youtube.com/watch?v=Pqaxe5o2Apo
Blitzkriege cd..
20 November, 2015 - 00:26
Menadżerowie spółek państwowych będą musieli zapłacić aż 65 proc. podatku od swoich odpraw. Taki projekt ustawy złożyło PIS. Genialne posunięcie! Media będą ujadać.:-))
Pierwszy podatek w moim zyciu ,ktory mi sie BARDZO podoba:-))
No chlopaki sie rozpedzili :-))Do rana to oni zreformuja caly Euro-kolchoz :-))
Tak jak na codzień szwabski...
20 November, 2015 - 18:39
PiSkrieg...
Pzdr,
Ukontentowany kolejny dzień Hun,
"...And what do you burn, apart from witches? - More witches!..."
PiSkrieg! :)
20 November, 2015 - 21:28
Wypożyczam.... :D
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
brydż w Sejmie
20 November, 2015 - 07:09
Cieszę się razem z wami. Wyjątkowo w historii Kaczyński dostał partię brydża, mając coś blisko szlemika i teraz bezlitośnie ściąga atuty. Musi to jednak robić rozważnie, by na koniec ktoś nie wziął mu kilku lewych za pomocą jakiegoś zachomikowanego asa.
Bardzo lubiłem całkowicie amatorską grę w brydża, znacznie bardziej, niż grę w szachy, która jest dla mnie "umysłowo ciasna" i brakuje w niej niezbędnej przestrzeni do rozgrywania przeciwnika. W brydżu jest łatwiej. Można nieźle namieszać w głowie przeciwnikom, skłócić partnerów. Najlepiej grać w brydża z jakąś rozważną damą, która potrafi wczuć się w nasz intelekt i nie forsuje na siłę swoich rozwiązań, gotowa nawet przełknąć porażkę, byleby nie stracić mozliwości komunikowania się z partnerem poprzez stosowne odzywki i odpowiednie karty... Właściwa komunikacja z sojusznikami i dezinformowanie przeciwników to podstawa. A Kaczyński wie jak to robić...
Historyjka brydżowa
20 November, 2015 - 21:51
Raz w życiu zrobiłem szlemika mając jednego asa! :)
Jeden renons ratował sytuację, a co do drugiej lewy do oddania, która nade mną wisiała, coż... ;)
To był turniej i nie szło nam dobrze. W takiej sytuacji czlowiek zaczyna się czepiać różnych brzytew.
(Mniej zorientowanym wyjaśniam - na turniej brydżowym na tzw. "maxy" - nomen omen - nie liczy się karta. To samo rozdanie grane jest na wielu stołach, wygrywa się wtedy, gdy wypadnie się lepiej od innych par rozgrywających to samo rozdanei, tymi samymi kartami.)
Chodziło w miarę spokojnie 3 bez atu, naet z nadróbką - i to był najlepszy kontrakt do grania. Z kolei, granie 5 w młodszy (a takie kontarkty też bywały grane) było łatwiejsze (oddawało się wspomniane dwie lewy na asy, przebijało trzeci kolor), ale też zapis był już gorszy.
3BA z jedną nadróbką przy założeniach przedpartyjnych (w turnieju są narucone z gory, przed kazdym rozdaniem) to 430. A 5 trefl zaledwie 400. Robiąc te 5 trefl wypadalo się poniżej średniej - skał turnieju był neizły, i rzadko zdarzały się tam oczywisye wtopy.
A my zagraliśmy 6 trefl!
Z premedytacją oszukałem partnera odpowiadając na pytanie o ilość asów. :)
Tonący, wiadomo - liczyłem na mój renons (a tak nie wolno - as to as, renons to renons! :)).
Nastapił wist, wyłożyłem stolik i mój partner zbladł. Posłał mi spojrzenie pełne wyrzuty i zaczął myśleć. Oddale lewę - na asa, a jakże. A potem obrońca zagrał znowu, po krótkim namyśle rozpromienił się, wziął kilka lew i wyłożył karty - mówiąc: reszta moja! :)
O co chodzilo? Licytację słyszeli też przeciwnicy. A ponieważ, jak wspomniałem, turniej był na przyzwoitym poziomie, nigdy by nie załozyli, że pomyliliśmy się (tzn. ja) w liczeniu asów. A konwencje są ogólnie znane, zresztą wcześniej para podaje do wiadomości "czym gra". No więc wyszło mu, że JEGO partner już kluczowego asa mieć nie może. Po długich namysłach odegrał swojego asa, i popadł w kolejny stupor. I zagrał super zachowawczo, w atu, roiąc nam kontrakt - mimo, ze drugi obrońca w pierwszej zrzutce wyraxnie sygnalizował: "w pika, w pika!".
I, mimo, ze już widział, stolik był widoczny, że ja chamsko oszukałem w licytacji, pozostał przy pierwotnej koncepcji - nei zagram w pika, bo przecież jego partner asa mieć nie może...
Morałów z historyjki jest kilka. :)
Po pierwsze: partnerowi trzeba wierzyć.
Po drugie: peirwsze wrażenia warto czasem zweryfikować, jak rzeczywistośc zaczyna skrzeczeć. Nie wolno zamykac oczu, jak coś nei pasuje do pierowtnej koncepjci.
Trzeci morał. Po rozgrywce partner wział mnie na bok i powiedział: zabiję cię. Udało się nam, psim swędem, ale ty wiesz, że w 99,9% przypadków takie numery się nie udają - a brydż jest grą statystyczną. I na co ty, Przemek, liczyłeś, zapytał? Intuicję miałeś, co? Zaprzeczyłem, mówiać, że i tak nam źle szło. To pół biedy, usłyszałem, na intuicję liczyć nie wolno.
Moim partnerem był wtedy ówczesny mistrz Krakowa. :)
PS. Widze pm od Ciebie, Alchymisto, odpiszę jutro, bo nie chcę po łebkach, a zmęczonym. :)
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
@Max
21 November, 2015 - 10:08
Ty stoisz kilka pięter wyżej ode mnie brydżu. Nie znam reguł komunikacji brydżowej, niestety, to jest wyższy poziom. Takie tam mityczne dla mnie "czterotreflówki". Graliśmy w brydża na zasadzie zupełnie swobodnej, tłumacząc w głos co oznaczają nasze odzywki. Tak po prostu.
Nie wiedziałem, że w brydżu zawodowym można oszukiwać
Z liczeniem kart niekiedy mam kłopoty. Ale najfajniejsze w brydżu jest to, że Twój partner (a najlepiej powabna i inteligentna Partnerka) te karty często liczy lepiej od Ciebie. To działa! Ty jesteś architektem, ona - inżynierem. Układ idealny
A co więcej... no właśnie. Nasi przeciwnicy często liczą karty ZBYT DOBRZE. "ZBYT UCZCIWIE". Mam wrażenie, że na przykład Petru-Swetru to taki facet w głębi ducha okropnie prostolinijny. On naprawdę głęboko wierzy, że 2+2=4 i w głowie mu sie nie mieści, że może byc inaczej, że można stosować w praktyce myślenie nieracjonalne. Zresztą jak on miałby zrozumieć i przewidzieć myślenie nieracjonalne, skoro nie mieści sie ono w racjonalnym paradygmacie?
E tam, wyżej... :)
21 November, 2015 - 16:52
Kwestia opanowania kilku konwencji licytacyjnych, a rozgrywka jest, w pewnym sensie, automatyczna. ;) Eliminacja kolejnych szans, od najlepszej poczynając. Nie wyszło i nie wyszło - próbuję po raz kolejny, na mniejsza szansę. No, czasem, po drodze, trzeba wybrać. I da się "oszukiwać". :)
Oczywiście, to też dobra zabawa, - no i jest "element ludzki", jak w historyjce powyżej. :)
Fajnie jest pograć nieracjonalnie, ale to kończy się źle - statystycznie. Słusznie zaliczyłem "opieprz", mimo, że, tym razem, wyszło.
Za pięknymi i powabmymi partnerkami jest ten problem, że człowiek zaczyna bardziej zwracać uwagę na panią po drugiej stronie, niż na grę. :)
W sumie, potwierdza się stare: "my rządzimy światem, a nami kobiety".
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
"zachomikowany As"
20 November, 2015 - 11:53
Mysle,ze .JK .pomny swoich doswiadczen wziol to pod uwage.. :-))
@maxymilian
20 November, 2015 - 14:32
Mówiąc o asie miałem na myśli tę ryzykowną sytuację, że atuty juz zeszły z ręki i nie mozna bic tym co jest na stole, a trzeba wyjść w inny kolor, którego nie mozna przebić atutem ze stołu, bo na stole są powiedzmy wszystkie inne kolory. Kładziesz powiedzmy króla treflowego i ktoś go zgarnia asem, a następnie na chwilę przejmuje inicjatywę i to czasem wystarczy by szlemika nie ugrać.
Szlem Naczelnika
20 November, 2015 - 18:32
Wyglada na to ,ze Kaczynski czekal na pewna karte przez te 8 lat aby wylicytowac Wielkiego Szlema..
Co w Polskiej Rzeczywistosci jest jedynym rozwiazaniem w zakonczeniu trwajacej 76 lat parti..
Wyglada na to,ze moze sie mu to udac.
UWAGA! PROŚBA DO REDAKCJI
20 November, 2015 - 18:15
archiwum: http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje_arch.xsp
na żywo: http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje.xsp
Warto, byśmy obserwowali te historyczne wydarzenia w miare mozliwości czasowych, a nie tylko za pośrednictwem "naszych" massmediów. Dlatego zwracam się z apelem do Szanownej Redakcji o stałe podwieszenie tych transmisji na stronie głównej b-n-b, na przykład stworzenie zakładki "Sejm" zaraz po zakładce "Świat". Zakładka ta nie powinna podlegać tagowaniu, ale to już kwestia techniczna.
@alchymista
20 November, 2015 - 20:51
Pozdrawiam.
Cytat:
Jeśli będziecie żądać tylko posłuszeństwa, to zgromadzicie wokół siebie samych durniów.
Empedokles
Nie ma Alchymisto (z tym
20 November, 2015 - 22:02
"Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo."
Kilka uwag o metodzie prac Sejmu
21 November, 2015 - 10:26
Było to ciekawe doświadczenie. W punktach:
1. marszałek Kuchciński na wszelkie zarzuty odpowiadał półsłówkami, a następnie realizował porządek obrad.
2. Brejza z PO oskarzył PiS o powrót do konstytucji kwietniowej 1935 i budowanie społeczeństwa etatystycznego w miejsce społeczeństwa obywatelskiego (nota bene zastanawiam się jaka jest różnica, ale i tak bardzo mnie tym ujął, no może nie tak żebym miał na niego od razu głosować )
3. Suchoń z Nowoczesnej przypomniał, że TK może orzekać o zgodność działalności partii politycznych z konstytucją (HA! A więc taki był plan tych wujków )
4. procedowanie Sejmu opisał Marek Wójcik (PO). Otóż Sejm skraca trzy czytania do jednego w ciągu jednego dnia. Potem senat poprawia błędy tej przyśpieszonej procedury. Poprawki senatu lądują od razu na sali plenarnej, nie w komisji, i na sali plenarnej Sejmu są głosowane, Bardzo mi się podoba ta procedura, nie wiem dlaczego .
5. Najaktywniejsi w krytykowaniu PiS są Swetry i wielu z nich występuje po kolei, żeby sie wypromować w oczach czterdziestolatków.
6. Wśród platfusów tylko Kropiwnicki bez przerwy wskakuje na mównice, reszta jest bliska płaczu
7. jamniki krytykują PiS werbalnie, a potem popierają go w głosowaniu.
Biorąc to wszystko pod uwagę mamy następujący obraz. Reforma procedowania przeprowadzona de facto (zastosowano obowiązujące prawo, ale w taki sposób, by procedować wszystko w szybkim tempie). Reforma trybunału zmierza w stronę wzmocnienia pozycji prezydenta. Może istotnie prace nad nową konstytucją są tuż-tuż. Najbliższe pół roku może doprowadzić platformersów do nerwicy. PiS wykańcza ich kondycyjnie.
TK-Kon Trojanski FASZYSTOWSKIEJ ZYDO-BOLSZEWI
21 November, 2015 - 12:14
DOKLADNIE taki byl ICH plan.
Pamietacie jak za czasow Ryzego Buco-Matola mowili o delegalizacji PIS-u ?Jak argumentowali.ze PIS jest "zagrozeniem dla Polskiej Demokracji"(jak by cos takiego bylo )
Jak przygotowywano grunt w glownym scieku pod ten fakt ?
Pamietam ,ze Czarnecki spotkal sie wtedy z Cameronem i wszystko ucichlo jak za dotknieciem "czarodziejskiej rozdzki"..
ONI od zawsze planowali wyeliminowanie PIS i skonstrulowanie tzw "prawicowej konstruktywnej opozycji" Paru z PIS dalo sie nabrac na ta retoryke i zaczelo tworzyc przyczolki jak PJN.SP
ICH plan po wyborach byl oczywisty.
Sparalizowac Panstwo poprzez SWOJ TK..
Nastepnie glowny sciek wylby 24 godziny na dobe,ze to wina PIS i trzeba ich zdelegalizowac aby bylo "normalnie"
TK by to zrobil zdejmujac z PO odium oskarzen na forach miedzynarodowych o "lamanie Demokracji i bylo by pozamiatane.Tak sobie to wymyslili te sku---ny
Zgodnie z "Konstytucja i Demokratycznie"..
A tu klops Duda im nie podpisal i caly misterny plan runal..Stad te wycia i ujadanie.
Doskonale to pan wylapal to zagranie z TK
A teraz ICH trzeba DOBIC !Autentycznie DOBIC !! tych bolszewickich sk---ow
Kukiz15..Bosak za Kowalskim odszedl wczoraj z RN
Wyglada na to ,ze RN pojdzie w "reorganizacje"Mysle,ze chyba o to szlosponsorom Kukiza ..rozwalic RN od srodka..
@maxymilian
21 November, 2015 - 12:29
Ciekawe, że posłowie nowoczesnej mówią otwartym tekstem o co im chodzi. Poza kilkoma rozhisteryzowanymi panienkami, które wyrażają moralne oburzenia i takie tam, Petru i jego swetry mówią wyraźnie: jeśli nie mogą zablokowac prac PiS proceduralnie, to będą wbijali do głowy społeczeństwu, że źle zrobiło głosując na PiS. Petru powiedział to wprost wczoraj podczas briefingu i niejako poprosił o pomoc dziennikarzy.
Maxymilianie,
21 November, 2015 - 12:56
Mam tylko jedną małą uwagę, przy całym moim krytycyzmie wobec Kukiza, nie sądzę, aby ich celem było rozwalenie RN. Raczej zagospodarowanie zniechęconych PO, aby nie zagłosowali na PiS. Układ pompując Kukiza nie obawiał sie rządu RN, tylko samodzielnego rządu PiS-u.
A RN? Mój Boże, gdyby Kukiz nie wziął ich na listy, w życiu by się do sejmu nie dostali. Cóż, kanapą, która sama z własnej woli dzieli się na fotele i pufy, nie trzeba się szczególnie zajmować.
Ciekawam teraz jednego, co zrobi Bosak?
"Miejcie odwagę... nie tę tchnącą szałem, która na oślep leci bez oręża,
Lecz tę, co sama niezdobytym wałem przeciwne losy stałością zwycięża."
Kukiz ???
21 November, 2015 - 15:36
Zgadzam sie pana (i) opinia co do kanapowej pozycji RN.Sami sobie ten sznur na szyje zalozyli.
Prosze zwrocic uwage jaka enigma politryczna jest Kukiz...
Niby anty-systemowy jak glosi ,a jest udowodnione ,ze siedzi w kieszeniach dolno-slaskich samorzadowcow ktorych przez proxi-reprezentuje Schetyna..
TVN,POLSAT i inne scieki glowne w ktorych Kukiz jest codziennym gosciem (takie sluchy mnie tutaj dochodza) swiadcza na jego swietny kontakt kontakt z Bolszewia..
Zgadzam sie rowniez z ta czesci opini ,ze nie bylo zamiarem Kukiza "wykonczyc" RN.
RN dostal w morde niejako z "odprysku"...
Nie zgadzam sie natomiast z ta czesci opini,ze RN nigdy nie dostalby sie do Sejmu.
Jestem przekonany ,ze pan(i) doskonale pamietal jak Premier Kaczynski zapraszal ich do wspolpracy.
Prosze jednak uwage na okolicznosc,ze ktokolwiek kto ma z Kukizem do czynienia wpada w klopoty po krotkim czasie.
Dziwne wlasciwosci ma ten Kukiz..
PIS jak FIDESZ (ktory posiada JOBIK) potrzebuje agresywnej avangardy ( mozemy o tym podyskutowac o powodach takiej koniecznosci)
Ta pozycje mogl i zaczal spelniac RN do czasu neutralizacji przez KUKIZA .
Posiadam informacje ze zrodel RN w jaki sposob byli balamuceni przez Winnickiego.Odszedl ,Holocher pozniej Kowalski,teraz Bosak i wkrotce inni oddejda.
Winnicki pozostal jedym liderem ze stalego skladu..Nie przypomina to Tuska metody "wycinania"?
Faszystowskie metody zydo-bolszewi
21 November, 2015 - 12:47
@maxymilian
21 November, 2015 - 17:16
Problemem w PiS są dla SYSTEMU dwie osoby, które są z jednej strony mądrymi ludźmi, a z drugiej strony symbolami całej partii. Wiadomo które to osoby i nie jest to pani prof. Pawłowicz czy Jarosław Gowin
Dlatego jeszcze raz podkreślam: jeśli nie modlitwą, to dobrym słowem musimy te osoby wspierać, by nie utraciły nie tyle zapału i gorliwości, której im nie brakuje, ale przede wszystkim posłuchu wśród współpracowników i wśród wyborców. Właśnie teraz do końca roku pojawia się wielka szansa, choćby na zmianę konstytucji.
Zmiana konstytucji musi nastąpić głosami 2/3 głosów przy obecności ponad połowy składu Sejmu. Przedwczoraj, gdy PO, Swetry i PSL opuściły salę, siedziało na niej około 270 posłów, czyli ponad połowa. A zwracam uwagę, że PO jest moralnie, fizycznie i psychicznie wykończone. Im sie nie chce ciagle przesiadywać na sali plenarnej, bo to jest potwornie nudne, a oni nie sa przyzwyczajeni do ciężkiej pracy pod dyktando przeciwnika. Czujesz klimat?
Czuje KLIMAT!!
21 November, 2015 - 18:04
Ale jest taka mozliwosc.Trzeba sprobowac i zobaczyc co sie Wydarzy :-))